Tudung

Shopee

Thursday 8 September 2016

INTRODUCER AKAUN SEMASA MAYBANK/CIMB : kaedah berurusan dan testemoni terkini usahawan yg telah berjaya mendapatkan account semasa.

1.SILA WASSAP/SMS nama,lokasi dan jenis perniagaan anda KE 0127292850.

2.SILA WASSAP SSM ANDA-page 2 sahaja (MAKLUMAT JENIS PERNIAGAAN DAN SERVIS ANDA) KE-0127292850...untuk saya verified dan buat penilaian bagi harga dan persetujuan untuk jadi introducer anda.(Harga bergantung kepada proses verifikasi  SSMdan penilaian saya terhadap kerjasama tuan/puan dan syarikat tuan/puan).


3.SAYA AKAN MAKLUMKAN SAMADA BERSETUJU ATAU TIDAK JADI INTRODUCER UNTUK COMPANY ANDA.SAYA AKAN BERIKAN HARGA JIKA SAYA SETUJU.
JIKA BERSETUJU,BOLEH SET APPOIMENT ATAU DAPATKAN ALAMAT SAYA UNTUK POSKAN BORANG.TAMAT.TERIMA KASIH.

Lagi testemoni terkini usahawan yang telah berjaya mendapatkan acc semasa dengan bantuan saya sebagai introducer (dengan izin Allah jua..alhamdulillah)








7 comments:

  1. baguslah perkhidmatan begini..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Untuk buka acc semasa syarikat tuan perlukan introducer tuan...company saya boleh jadi introducer untuk maybank dan cimb tuan...

      Delete
  3. Terima kasih...semoga membantu...

    ReplyDelete